Noteert u vast in uw agenda.

Loop een straatje mee.

Loop jij een straatje mee om de collecte van het Oranjefonds in Nieuw-Lekkerland tot een succes te maken?

De L&N Smit’s Stichting zet zich dagelijks in voor anderen, zodat niemand er alleen voor staat. Het Oranje Fonds steunt onze organisatie. Het bijzondere van deze collecte is dat onze stichting 50% van de opbrengst mag besteden aan eigen doelstellingen. Met deze steun is de L&N Smit’s Stichting ontzettend blij mee. Met de andere helft steunt het Oranje Fonds sociale projecten in de provincie waar gecollecteerd is. Zo wordt alles 100% lokaal besteed.

Het Oranjefonds organiseert haar collecteweek van dinsdag 11 juni t/m zaterdag 15 juni 2019 en kan daarbij alle hulp gebruiken. De uitdaging van de L&N Smit’s Stichting is om geen enkele straat of voordeur ongeopend te laten. Daarom hoop ik dat jij je opgeeft als collectant en natuurlijk dat de inwoners van onze woonplaats de deur open doen en een bedrag in de collectebus doen!

Doe mee en geef je op bij het servicepunt van de L&N Smit’s Stichting aan de Ooievaar 10 (gebouw ’t Waellant). Telefonisch te bereiken van ma t/m vr van 09:00 – 12:00 uur of per email info@smitsstichting.nl.

Het bestuur van de L&N Smit’s Stichting zegt u alvast dank.

Donderdag 27 juni 2019 van 10:00 - 12:00 uur inloop computerspreekuur. Heeft u vragen of problemen. Wij kunnen u onder andere helpen met de volgende onderwerpen: Back-up maken, E-mail, Internet, Internetbankieren, Tablet & Smartphone, Windows. Schroom niet, loop binnen.

Noteert u vast in uw agenda.

Activiteiten Juni 2019

De L. & N. Smit's Stichting organiseert computercursussen

Bestuursleden gezocht voor onze welzijnsstichting!

Maatschappelijk betrokken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Kom in beweging en meld je aan voor een date en sfeer te proeven. De Koffie staat klaar.